POSTMANIAC

Καλώς ήρθατε στο πιο δυνατό forum τεχνολογίας.
Σας προσκαλούμε να γίνετε μέλος και εσείς στην κοινοτητά μας
για να ανταλάξουμε απόψεις και σχόλια.
Ευχαριστούμε.
Σύνδεση
Αναζήτηση
Αποτελέσματα Αναζήτησης
Σύνθετη Αναζήτηση
Jump to:
Translate
Όροι Χρήσης
Όροι Χρήσης
Φιλικά Sites


Στατιστικά
Τα μέλη μας είναι συνολικά 31Το νέο μέλος στις συζητήσεις μας είναι ο/η gastkyΤα μέλη μας έχουν δημοσιεύσει συνολικά 507 θέματασε 331 θέματα
Social Media
PostManiac Forum
Topic’It
To φορουμ μας θα το βρείτε και στο topic
Κορυφαίοι συγγραφείς
269 Δημοσιεύσεις - 50%
84 Δημοσιεύσεις - 16%
38 Δημοσιεύσεις - 7%
34 Δημοσιεύσεις - 6%
33 Δημοσιεύσεις - 6%
24 Δημοσιεύσεις - 4%
24 Δημοσιεύσεις - 4%
14 Δημοσιεύσεις - 3%
10 Δημοσιεύσεις - 2%
4 Δημοσιεύσεις - 1%
Online Προσωπικό
RSS Forum

Μοιραστείτε
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.ΕνότηταςΠήγαινε κάτωΕπισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας
avatar
zoosos
NewsMan
NewsMan
Posts : 38
Reputation : 6
Join date : 04/12/2016
http://adespotagreece.blogspot.gr/

Προσοχή! Απάτες μέσω facebook – Πώς θα προστατευτείτε

Την / Το 13th Νοέμβριος 2017, 00:23


Τι να προσέχουν οι καταναλωτές όταν αγοράζουν προϊόντα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης…
Σε ενημέρωση του καταναλωτικού κοινού σχετικά με τις συναλλαγές από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προχώρησε η γενική γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, μετά από έρευνα της επί καταγγελιών καταναλωτών που προχώρησαν σε συναλλαγές από μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ιδιαίτερα μέσω του Facebook.
Η γενική γραμματεία διαπίστωσε παράνομες και παραπλανητικές πρακτικές από προφίλ που εμφανίζονται ως προμηθευτές και καλούν τους καταναλωτές να καταβάλλουν χρηματικά ποσά για την αγορά αγαθών, χωρίς ωστόσο, είτε να τους παραδώσουν τα αγαθά αυτά, είτε να παραδίδουν αγαθά άλλα από τα παραγγελθέντα ή απομιμητικά / ελαττωματικά χωρίς δυνατότητα επιστροφής.

Ειδικότερα, διαπιστώθηκε ότι κοινή συνισταμένη των εν λόγω καταγγελιών είναι:

-Η απουσία δήλωσης ταχυδρομικής διεύθυνσης του εμφανιζόμενου ως προμηθευτή στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης ή, σε κάποιες περιπτώσεις, η δήλωση ψευδούς διεύθυνσης στην Ελλάδα.

-Η αδυναμία επικοινωνίας του καταναλωτή με τις προβαλλόμενες γραμμές επικοινωνίας (συνήθως σε κινητά τηλέφωνα της χώρας) ή η προβολή τηλεφωνικών γραμμών που δεν αντιστοιχούν σε πραγματικούς τηλεφωνικούς αριθμούς της χώρας.

-Η αποστολή των αγαθών μέσω εταιρειών ταχυμεταφορών, στα συνοδευτικά δελτία των οποίων δεν αναφέρεται η διεύθυνση επικοινωνίας του αποστολέα ή αναφέρεται ψευδής διεύθυνση.

-Το «μπλοκάρισμα», αφού ολοκληρωθεί η συναλλαγή και παραληφθούν τα προϊόντα, του χρήστη-καταναλωτή από τον αποστολέα των αγαθών, ώστε να καθίσταται δυσχερής η άσκηση των δικαιωμάτων που παρέχει η νομοθεσία στον καταναλωτή για αγορές από το διαδίκτυο.

Με τα δεδομένα αυτά, η γενική γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή καλεί τους καταναλωτές να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί στις συναλλαγές τους από μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εφιστά την προσοχή στις πληροφορίες που είναι θεμιτό να αναζητούν προσυμβατικά, ως ένδειξη αξιοπιστίας του προμηθευτή.

Πιο συγκεκριμένα, συστήνει στους καταναλωτές να μην προχωρούν σε συναλλαγή, εφόσον δεν ενημερώνονται για τα παρακάτω:

-Την ταυτότητα του προμηθευτή (πλήρης εταιρική επωνυμία, έδρα προμηθευτή, τηλέφωνα επικοινωνίας, email, ταχυδρομική διεύθυνση, ΑΦΜ και αριθμό ΓΕΜΗ επιχείρησης).

-Τα κύρια χαρακτηριστικά του προϊόντος και την συνολική τιμή του, (συμπεριλαμβανομένων φόρων, επιβαρύνσεων, εξόδων αποστολής, τυχόν έξοδα σε περίπτωση επιστροφής κλπ.)

-Τον τρόπο πληρωμής και αποστολής και τη διαθεσιμότητα του προϊόντος.

-Το δικαίωμα αναιτιολόγητης, αζήμιας υπαναχώρησης και επιστροφής του προϊόντος εντός 14 ημερών, καθώς και την πολιτική επιστροφής της επιχείρησης σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος αυτού.

-Τη δυνατότητα εξωδικαστικής επίλυσης τυχόν διαφορών.

Όλες οι παραπάνω πληροφορίες πρέπει να είναι επικαιροποιημένες και να δίνονται στον καταναλωτή με τρόπο απλό και κατανοητό.

Για καταγγελίες σχετικά με φαινόμενα παράνομων και παραπλανητικών πρακτικών σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, οι καταναλωτές μπορούν να απευθύνονται στην τηλεφωνική γραμμή 1520 που λειτουργεί στην Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή τις εργάσιμες ημέρες και ώρες από 09.00 έως 15.00.

Επίσης, μπορούν να υποβάλλουν τις καταγγελίες τους στον σύνδεσμο http://www.1520.gov.gr, 24 ώρες/24ωρο.

Posters2017

_________________
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.ΕνότηταςΕπιστροφή στην κορυφήΕπισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης