POSTMANIAC

Καλώς ήρθατε στο πιο δυνατό forum τεχνολογίας.
Σας προσκαλούμε να γίνετε μέλος και εσείς στην κοινοτητά μας
για να ανταλάξουμε απόψεις και σχόλια.
Ευχαριστούμε.
Σύνδεση
Αναζήτηση
Αποτελέσματα Αναζήτησης
Σύνθετη Αναζήτηση
Jump to:
Translate
Όροι Χρήσης
Όροι Χρήσης
Φιλικά Sites


Στατιστικά
Τα μέλη μας είναι συνολικά 19Το νέο μέλος στις συζητήσεις μας είναι ο/η mariagrΤα μέλη μας έχουν δημοσιεύσει συνολικά 227 θέματασε 82 θέματα
Κορυφαίοι συγγραφείς
69 Δημοσιεύσεις - 30%
29 Δημοσιεύσεις - 13%
28 Δημοσιεύσεις - 12%
27 Δημοσιεύσεις - 12%
24 Δημοσιεύσεις - 11%
24 Δημοσιεύσεις - 11%
12 Δημοσιεύσεις - 5%
10 Δημοσιεύσεις - 4%
3 Δημοσιεύσεις - 1%
1 Δημοσίευση - 0%
Online Προσωπικό
RSS Forum

Μοιραστείτε
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.ΕνότηταςΠήγαινε κάτωΕπισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας
avatar
Admin
Admin
Admin
Posts : 69
Reputation : 1
Join date : 01/12/2016
http://postmaniac.forumgreek.com

Απαράδεκτη συμπεριφορά από Public και Arvato

Την / Το 10th Μάρτιος 2017, 17:24
Φίλοι μου καλησπέρα ανοίγω σήμερα υτό το topic για να σας περιγράψω μία περιπέτεια μηνών που έιχα με το Public και την Arvato. Λοιπόν στις 10/10/2016 στέλνω μέσω του Public το κινητό μου τηλέφωνο Microsoft Lumia 532 Dual Sim για επισκευή καθότι από εκεί το είχα αγοράσει και είχε ακόμα εγγύηση.Να σημειώσω ότι τον περασμένο Ιούλιο είχε ξανασταλεί για επισκευή το κινητό μου και γύρισε πίσω επισκευασμένο με νέα ελλατώματα.Έκανε δηλαδή συνέχεια επανεκιννήσεις μετά από την επισκευή του την πρώτη φορά. Στις 10/10/2016 λοιπόν επισκέπτομαι το Public και τους το παραδίδω ξανάγια επισκευή εντός εγγύησης με αίτημα αντικατάστασης.Αφού περιμένω ένα 10ήμερο τηλεφωνώ στο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών του public και ζητάω να μάθω τι θα γίνει με το κινητό μου.Εκείνη την στιγμή με συνδέουν με την τεχνική υποστήριξη όπου με ενημερώνουν ότι το κινητό μου θα επισκευαστεί και ότι περιμένουν το ανταλλακτικό στην αντιπροσωπεία.Έκει τα χασα, τους λέω"Συγγνώμη δεν ζήτησα εγώ επισκευή, αντικατάσταση ζήτησα." και μου λένε ότι θα προωθήσουν το αιτημά μου. Αυτό επαναλήφθηκε αρκετές φορές και τελικά στις 20/10 αναγκόζομαι να δώσω τηλεφωνικά εντολή στο service του public να τερματιστεί η διαδικασία επισκευής του κινητού μου και να μου επιστραφεί ανεπισκεύαστο.Αμέσως με το που παίρνω το κινητό στα χέρια μου συντάσω καταγγελία ηλεκτρονικά προς τον συνήγορο του καταναλωτή και περιγράφω εκεί τι ακριβώς έχει συμβεί.Στις 5/12/2016 λαμβάνω γραπτά στο σπίτι μου την πρώτη απάντηση της Arvato η οποία στην ουσία έλεγε ότι η Microsoft δεν πραγματοποιεί σττην Ελλάδα πλέον επισκευές αλλά στο εξωτερικό και ότι από εκεί και πέρα οι αποφάσεις που λαμβάνονται για επισκευή ή αντικατάσταση της συσκευής αφορούν τον κατασκευαστή και όχι την Arvato.Επιπλέον παρακάτω η επιστολή έλεγε ότι πραγματοποιήθηκε τεχνικός έλεγχος στο κινητό μου και δεν βρέθηκε καμία απολύτως βλάβη.
Εδώ λοιπόν προκύπτουν τα εξής ερωτήματα:
1.Γιατί η Arvato παρέλαβε το κινητό μου ενώ δεν έχει το δικαίωμα επισκευής εφόσον δεν είναι η αντιπροσωπεία;
2.Πως είναι δυνατόν να μην βρέθηκε βλάβη της στιγμή που το κινητό έχει πρόβλημα αφού κάνει συνέχεια επανεκιννήσεις;
Απαντώ λοιπόν εγώ ότι θεωρώ την απάντηση της Arvato τουλάχιστον απαράδεκτη και απαίτησα να μου αποσταλούν τα δελτία τεχνικού ελέγχου της Arvato αλλά και του επισκευαστηκού κέντρου του κατασκευαστή στο εξωτερικό.
Αφού το ζητάω αυτό στις 16/1/2017 μου έρχεται απάντηση από την μέρι ατου Public τώρα που λέει ότι δεν αναγνωρίζει καμία ευθύνη αλλά παρόλα αυτά θα μου αντικαταστήσουν το κινητό κάτι το οποίο και έγινε. Λίγες μέρες άργοτερα έρχεται ηλεκτρονικά και μέσω του συνηγόρου του καταναλωτή και η τελική απάντηση της Arvato όπου η εν λόγω εταιρεία παραδέχεται ότι δεν είναι αντιρποσωπεία της Microsoft και ότι απλά παρέλαβε το κινητό μου και το έστειλε στο επισκευαστικό κέντρο της επίσημης αντιπροσωπείας στο εξωτερικό.Μαζί μου απέστειλαν και το δελτίο τεχνικού ελέγχου της αντριπροσωπείας όχι όμως και το δικό τους λέγοντας ότι η Arvato δεν πραγματοποιεί τεχνικό έλεγχο στο συγκεκριμένο κινητό επειδή είανι εκτός εγγύησης. Το δελτίο τεχνικού ελέγχου έδειχνε ξεκάθαρα ότι το κινητό μου πέρασε επιτυχώς όλα τα τεστ των διαγνωστικών ελέγχων.Τώρα πως γινεται αυτό την στιγμή που το κινητό κάνει συνέχεια επανακιννήσεις πράγμα που σημαίνει ότι έχει πρόβλημα δεν ξέρω. Πιστεύω όμως ότι το Public έπρεπε εξ'αρχής να υποστηρίξει το ν πελάτη του πράγμα το οποίο φυσικά και δεν έγινε ποτ΄΄ε αφού γαι να γίνει η αντικατάσταση του κινητού μου έπρεπε να προσφύγω στονσ υνήγορο του καταναλωτή.Εννοείτε πως δεν προτείνω πλέον το Public σε κανέναν και για καμία αγορά λόγω της ανύπαρκτης υποστηριξής του προς τους πελάτες του και όσον αφορά την Arvato τουλάχιστον απαράδεκτη γιατί παρέλαβε κινητό εντός εγγύησης χωρίς να έχει η ίδια την δυνατότητα τεχνικού ελέγχου και επισκευής της συσκευής πράγμα το οποίο έγινε μόνο και μόνο για να μην μπορώ εγώ να διαπραγματευθώ την αντικατάσταση του κινητού μου.
Τα σχόλια δικά σας.
avatar
malisiob
Moderators
Moderators
Posts : 29
Reputation : 4
Join date : 01/12/2016

Απ: Απαράδεκτη συμπεριφορά από Public και Arvato

Την / Το 10th Μάρτιος 2017, 22:34
Λοιπόν σύμφωνα με αυτό που διαβάζω βλέπω ότι πράγματι η υποστήριξη του public είανι πράγματι εντελώς ανύπαρκτη.Με την arvato δοκίμασες να μιλήσεις μήπως σου πούνε αυτοί κάτι για το κινητό σου;
avatar
Admin
Admin
Admin
Posts : 69
Reputation : 1
Join date : 01/12/2016
http://postmaniac.forumgreek.com

Απ: Απαράδεκτη συμπεριφορά από Public και Arvato

Την / Το 10th Μάρτιος 2017, 22:45
Όντως η υποστήριξη από την μεριά του public είναι ουσιαστικά τελείως ανύπαρκτη αλλά και από την arvato πάλι τα ίδια.Μίλησα μαζί τους και μου είπανε πως μόνο το public μπορεί να με ενημερώσει γαιτί αυτοί δεν ξέρουνε τα στοιχεία του κατόχου του κινητού καθότι όποιο κινητό τους στέλνουν από το public το καταχωρούν στο όνομα του public και όχι στο όνομα του κατόχου με αποτέλεσμα να μην μπορεί να ενημερωθεί ο πελάτης από την arvato αλλά μόνο από το public.Τώρα για ποιον λόγο το κάνουνε αυτό δεν ξέρω.
avatar
zoosos
NewsMan
NewsMan
Posts : 27
Reputation : 6
Join date : 04/12/2016
http://adespotagreece.blogspot.gr/

Απ: Απαράδεκτη συμπεριφορά από Public και Arvato

Την / Το 11th Μάρτιος 2017, 02:34
@Admin έγραψε:Όντως η υποστήριξη από την μεριά του public είναι ουσιαστικά τελείως ανύπαρκτη αλλά και από την arvato πάλι τα ίδια.Μίλησα μαζί τους και μου είπανε πως μόνο το public μπορεί να με ενημερώσει γαιτί αυτοί δεν ξέρουνε τα στοιχεία του κατόχου του κινητού καθότι όποιο κινητό τους στέλνουν από το public το καταχωρούν στο όνομα του public και όχι στο όνομα του κατόχου με αποτέλεσμα να μην μπορεί να ενημερωθεί ο πελάτης από την arvato αλλά μόνο από το public.Τώρα για ποιον λόγο το κάνουνε αυτό δεν ξέρω.

Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω εγώ είναι γιατί από το public δεν το στείλανε κατευθείαν στην αντιπροσωπεία αλλά αντί αυτού το κινητό πήγε στην Arvato η οποία δεν είναι αντιπροσωπεία της Microsoft σύμφωνα και με το συγκεκριμένο topic εδώ.

Αντιπροσωπειες επισκευης κινητων τηλεφωνων
avatar
Admin
Admin
Admin
Posts : 69
Reputation : 1
Join date : 01/12/2016
http://postmaniac.forumgreek.com

Απ: Απαράδεκτη συμπεριφορά από Public και Arvato

Την / Το 11th Μάρτιος 2017, 02:35
@zoosos έγραψε:
@Admin έγραψε:Όντως η υποστήριξη από την μεριά του public είναι ουσιαστικά τελείως ανύπαρκτη αλλά και από την arvato πάλι τα ίδια.Μίλησα μαζί τους και μου είπανε πως μόνο το public μπορεί να με ενημερώσει γαιτί αυτοί δεν ξέρουνε τα στοιχεία του κατόχου του κινητού καθότι όποιο κινητό τους στέλνουν από το public το καταχωρούν στο όνομα του public και όχι στο όνομα του κατόχου με αποτέλεσμα να μην μπορεί να ενημερωθεί ο πελάτης από την arvato αλλά μόνο από το public.Τώρα για ποιον λόγο το κάνουνε αυτό δεν ξέρω.

Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω εγώ είναι γιατί από το public δεν το στείλανε κατευθείαν στην αντιπροσωπεία αλλά αντί αυτού το κινητό πήγε στην Arvato η οποία δεν είναι αντιπροσωπεία της Microsoft σύμφωνα και με το συγκεκριμένο topic εδώ.

Αντιπροσωπειες επισκευης κινητων τηλεφωνων

Αυτό δεν το ξέρω ούτε εγώ και το ερώτημα αυτό μέχρι στιγμής έχει μείνει αναπάντητο.


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Admin στις 24th Μάρτιος 2017, 14:42, 1 φορά
avatar
lab_user
Moderators
Moderators
Posts : 24
Reputation : 0
Join date : 29/01/2017

Απ: Απαράδεκτη συμπεριφορά από Public και Arvato

Την / Το 11th Μάρτιος 2017, 02:42
@lab_user έγραψε:1.Γιατί η Arvato παρέλαβε το κινητό μου ενώ δεν έχει το δικαίωμα επισκευής εφόσον δεν είναι η αντιπροσωπεία;
2.Πως είναι δυνατόν να μην βρέθηκε βλάβη της στιγμή που το κινητό έχει πρόβλημα αφού κάνει συνέχεια επανεκιννήσεις;

Το ότι στείλανε το κινητό στην arvato ενώ δεν είναι η αντιπροσωπεία δεν θα το σχολιάσω.
Το ότι όμως δεν βρέθηκε η παραμικρή βλάβη κατά τον τεχνικό έλεγχο ενώ το κινητό είχε όντως πρόβλημα είναι ασχολίαστο.Εδώ σίγουρα κάτι βρωμάει.
avatar
poster
Special Member
Special Member
Posts : 12
Reputation : 0
Join date : 10/03/2017

Απ: Απαράδεκτη συμπεριφορά από Public και Arvato

Την / Το 11th Μάρτιος 2017, 02:49
@lab_user έγραψε:
@lab_user έγραψε:1.Γιατί η Arvato παρέλαβε το κινητό μου ενώ δεν έχει το δικαίωμα επισκευής εφόσον δεν είναι η αντιπροσωπεία;
2.Πως είναι δυνατόν να μην βρέθηκε βλάβη της στιγμή που το κινητό έχει πρόβλημα αφού κάνει συνέχεια επανεκιννήσεις;

Το ότι στείλανε το κινητό στην arvato ενώ δεν είναι η αντιπροσωπεία δεν θα το σχολιάσω.
Το ότι όμως δεν βρέθηκε η παραμικρή βλάβη κατά τον τεχνικό έλεγχο ενώ το κινητό είχε όντως πρόβλημα είναι ασχολίαστο.Εδλω σίγουρα κάτι βρωμάει.

Εδώ έχουμε το εξής θέμα:
1ον το ότι το κινητό κάνει συνέχεια επαννεκιννήσεις όπως λέει ο T.S. είναι από μόνο του απόδειξη του ότι οτ κινητό σίγουρα έχει κάποιο πρόβλημα που όμως δεν διαπιστώθηκε κατά τον τεχνικό έλεγχο.Αυτό από μόνο του δείχνει ότι όντως κάτι βρωμάει διότι δεν γίνεται το κινητό να επανεκηννείται συνέχεια άρα να έχει βλάβη και στον τεχνικό έλεγχο να μην μπορούν να την βρουν και αν σου απαντούν όλα καλά.
Μήπως ο τεχνικός έλεγχος που πραγματοποιήθηκε δεν ήταν σωστός και για αυτό δεν έδειξε τίποτα και μήπως αυτό έγινε και εσκεμένα για να μην σου αντικαταστήσουν το κινητό;
2ον το ότι εμπλέκεται η arvato είναι από μόνο του απόδειξη ότι κάποιοι δεν ήθελαν να αντικατασταθεί το κινητό για να αναγκαστείς να τους πληρώσεις και να αγοράσεις καινούργιο.Κοινώς να τους τα σκάσεις και πάλι.Καλά έκανες και προσέφυγες στον συνήγορο του καταναλωτή και δικαιώθηκες.Μπράβο σου που δεν τους άφησες έτσι.
avatar
lab_user
Moderators
Moderators
Posts : 24
Reputation : 0
Join date : 29/01/2017

Απ: Απαράδεκτη συμπεριφορά από Public και Arvato

Την / Το 15th Μάρτιος 2017, 02:32
@poster έγραψε:
@lab_user έγραψε:
@lab_user έγραψε:1.Γιατί η Arvato παρέλαβε το κινητό μου ενώ δεν έχει το δικαίωμα επισκευής εφόσον δεν είναι η αντιπροσωπεία;
2.Πως είναι δυνατόν να μην βρέθηκε βλάβη της στιγμή που το κινητό έχει πρόβλημα αφού κάνει συνέχεια επανεκιννήσεις;

Το ότι στείλανε το κινητό στην arvato ενώ δεν είναι η αντιπροσωπεία δεν θα το σχολιάσω.
Το ότι όμως δεν βρέθηκε η παραμικρή βλάβη κατά τον τεχνικό έλεγχο ενώ το κινητό είχε όντως πρόβλημα είναι ασχολίαστο.Εδλω σίγουρα κάτι βρωμάει.

Εδώ έχουμε το εξής θέμα:
1ον το ότι το κινητό κάνει συνέχεια επαννεκιννήσεις όπως λέει ο T.S. είναι από μόνο του απόδειξη του ότι οτ κινητό σίγουρα έχει κάποιο πρόβλημα που όμως δεν διαπιστώθηκε κατά τον τεχνικό έλεγχο.Αυτό από μόνο του δείχνει ότι όντως κάτι βρωμάει διότι δεν γίνεται το κινητό να επανεκηννείται συνέχεια άρα να έχει βλάβη και στον τεχνικό έλεγχο να μην μπορούν να την βρουν και αν σου απαντούν όλα καλά.
Μήπως ο τεχνικός έλεγχος που πραγματοποιήθηκε δεν ήταν σωστός και για αυτό δεν έδειξε τίποτα και μήπως αυτό έγινε και εσκεμένα για να μην σου αντικαταστήσουν το κινητό;
2ον το ότι εμπλέκεται η arvato είναι από μόνο του απόδειξη ότι κάποιοι δεν ήθελαν να αντικατασταθεί το κινητό για να αναγκαστείς να τους πληρώσεις και να αγοράσεις καινούργιο.Κοινώς να τους τα σκάσεις και πάλι.Καλά έκανες και προσέφυγες στον συνήγορο του καταναλωτή και δικαιώθηκες.Μπράβο σου που δεν τους άφησες έτσι.

Δίκιο έχεις εδώ σίγουρα κάτι βρωμάει.
avatar
poster
Special Member
Special Member
Posts : 12
Reputation : 0
Join date : 10/03/2017

Απ: Απαράδεκτη συμπεριφορά από Public και Arvato

Την / Το 2nd Απρίλιος 2017, 17:07
Σίγουρα κάτι βρωμάει γιατί από ότι διάβασα και παραπάνω η arvato δεν είναι η αντιπροσωπεία για τα συγκεκριμένα κινητά.
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.ΕνότηταςΕπιστροφή στην κορυφήΕπισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας
Παρόμοια θέματα
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης