POSTMANIAC

Καλώς ήρθατε στο πιο δυνατό forum τεχνολογίας.
Σας προσκαλούμε να γίνετε μέλος και εσείς στην κοινοτητά μας
για να ανταλάξουμε απόψεις και σχόλια.
Ευχαριστούμε.
Σύνδεση
Αναζήτηση
Αποτελέσματα Αναζήτησης
Σύνθετη Αναζήτηση
Jump to:
Translate
Όροι Χρήσης
Όροι Χρήσης
Φιλικά Sites


Στατιστικά
Τα μέλη μας είναι συνολικά 25Το νέο μέλος στις συζητήσεις μας είναι ο/η PorscheΤα μέλη μας έχουν δημοσιεύσει συνολικά 468 θέματασε 307 θέματα
Κορυφαίοι συγγραφείς
263 Δημοσιεύσεις - 53%
73 Δημοσιεύσεις - 15%
30 Δημοσιεύσεις - 6%
30 Δημοσιεύσεις - 6%
28 Δημοσιεύσεις - 6%
24 Δημοσιεύσεις - 5%
24 Δημοσιεύσεις - 5%
12 Δημοσιεύσεις - 2%
10 Δημοσιεύσεις - 2%
4 Δημοσιεύσεις - 1%
Online Προσωπικό
RSS Forum

Μοιραστείτε
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.ΕνότηταςΠήγαινε κάτωΕπισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας
avatar
giannistheod
NewsMan
NewsMan
Posts : 28
Reputation : 0
Join date : 05/12/2016

Το YouTube εγκαταλείπει τις διαφημίσεις των 30 δευτερολέπτων του χρόνου

Την / Το 19th Φεβρουάριος 2017, 21:02


Η Google ανακοίνωσε ότι το 2018, θα εγκαταλείψει τις διαφημίσεις των 30 δευτερολέπτων που δεν παρέχουν δυνατότητα παράβλεψης και εμφανίζονται στην αρχή κάποιου βίντεο του YouTube.

Σε σχετική δήλωση που έκανε πρώτα στο Campaign και αργότερα επιβεβαιώθηκε και από το The Verge, εκπρόσωπος της Google είπε ότι η εταιρεία θα εστιάσει σε μορφές διαφήμισης που είναι περισσότερο ελκυστικές στους διαφημιστές και στους θεατές.

“Δεσμευόμαστε να προσφέρουμε μία καλύτερη εμπειρία διαφημίσεων για τους online χρήστες. Ως μέρος αυτής της προσπάθειας αποφασίσαμε να εγκαταλείψουμε την υποστήριξη των διαφημίσεων 30 δευτερολέπτων που δεν παρέχουν δυνατότητα παράβλεψης από το 2018 και θα εστιάσουμε σε μορφές (διαφήμισης) που λειτουργούν το ίδιο καλά, και για τους χρήστες και για εκείνους που θέλουν να διαφημίσουν προϊόντα” είπε εκπρόσωπος της εταιρείας.


Αν και αυτά είναι εξαιρετικά νέα, δεν σημαίνει ότι το YouTube θα σταματήσει όλες τις “unskippable ads”. Μορφές που περιλαμβάνουν διαφημίσεις χωρίς δυνατότητα παράβλεψης των 15 και 20 δευτερολέπτων θα παραμείνουν, και το πιθανότερο είναι ότι θα βλέπουμε “bumper ads” των 6 δευτερολέπτων αντί για αυτές που μπορείτε να παρακάμψετε μετά τα πρώτα λίγα δευτερόλεπτα.

Άρθρο από το Posters
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.ΕνότηταςΕπιστροφή στην κορυφήΕπισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης